NL  |  EN

Webinar MatchMaker reconciliatie software: 28 juni 10.30 – 11.00 uur

Bespaar tijd en verhoog kwaliteit

Kan het proces rondom jouw betalingsverwerking sneller of nauwkeuriger? Hoeveel tijd kost het dagelijks om openstaande posten en ontvangen betalingen op elkaar af te stemmen? MatchMaker automatiseert het afletteren van betalingen ofwel reconciliatie voor een belangrijk deel waardoor je direct tijd en dus geld bespaard.

Door de inzet van MatchMaker bereik je al deze doelen én meer!

Met MatchMaker kun je 90% of meer van de betalingen automatisch verwerken. Dat bespaart veel tijd en leidt tot een verhoogde productiviteit van medewerkers. Tijd die zij kunnen gebruiken om aandacht te besteden aan de echte uitzonderingen.

Wat kan MatchMaker voor jou betekenen?

Ervaren credit management adviseur Martin de Heus laat je tijdens het webinar MatchMaker zien wat deze reconciliatie software voor jou kan betekenen. Hij vertelt hoe je MatchMaker kunt inzetten om de verwerking van betalingen te verbeteren. Gemakkelijker en sneller je werk doen met meer resultaat en tevreden klanten: dat wil jij toch ook?

Aanmelden webinar MatchMaker

Mocht je op woensdag 28 juni geen tijd hebben om de webinar bij te wonen, schrijf je dan toch in. Je ontvangt dan een link waarmee je de webinar kunt bekijken wanneer het jou uitkomt!

Meer info en aanmelden: Online webinar woensdag 28 juni van 10.30 – 11.00.

 

 

0

Comments are closed.

Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten